O Τάκης Αδαμίδης, ιδρυτής της εταιρίας, ξεκίνησε την διαδρομή του το 1963 από ένα μαγαζάκι στην οδό Κολοκοτρώνη, πουλώντας τρανζιστοράκια και ανεμιστήρες, δηλαδή τις συσκευές προηγμένης τεχνολογίας της εποχής εκείνης. Το ισχυρό ένστικτο που διέθετε, τον οδήγησε στο τέλος της δεκαετίας στη μέχρι τότε άγνωστη Ιαπωνία από την οποία προμηθευόταν τις ηλεκτρονικές συσκευές. Το μαγαζάκι γρήγορα εξελίχθηκε σε εταιρία και το 1971 έγινε ο 2ος αντιπρόσωπος της Marantz στο κόσμο. Ο ιστορικός αυτός οίκος στο χώρο του ποιοτικού ήχου, συνέδεσε το όνομα του στην Έλλάδα με την Adamco και αντίστοιχα σηματοδότησε τη πορεία της εταιρίας στο χώρο του ήχου.
Η ανήσυχη και δημιουργική φύση του ιδρυτή τον οδήγησε πέρα από το εμπόριο και στη παραγωγή ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Το εργοστάσιο που δημιουργήθηκε, κατασκεύαζε τα ηχεία και ηχοσυστήματα της Sherton, εμπορικής ονομασίας που ίδρυσε η Adamco. Το ψηλό επίπεδο ποιότητας των παραγομένων προϊόντων, δημιούργησε μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα Sherton αλλά και διεθνή αναγνώριση αφού η ίδια η Marantz ανέθεσε την παραγωγή ορισμένων προϊόντων όπως πικάπ, κασετόφωνων και ηχείων στη Adamco. Η εταιρία στα μέσα της δεκαετίας του ογδόντα έφτασε να είναι μέσα στις 100 πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις της Ελλάδας, με 98 άτομα προσωπικό.
Οι νομοθετικές αλλαγές που έγιναν τότε κατέστησαν ασύμφορη την εγχώρια παραγωγή και έτσι το εργοστάσιο οδηγήθηκε σε κλείσιμο. Ακολούθησαν και άλλες εμπορικές πρωτοπορίες και επιτυχίες, με ευρύτερο αντικείμενο, όπως τα ρολόγια LCD με αντικαταβολή, η έγκαιρη είσοδος και έξοδος στη εμπορία βιντεοκασέτας κατά το boom των Video Club και η διάθεση τηλεοράσεων Sherton. Το 1992 ο Τάκης Αδαμίδης έφυγε από τη ζωή και τη διοίκηση της εταιρίας ανέλαβαν οι δύο γιοί του.
Την επόμενη δεκαετία οι εμπορικές επιτυχίες είχαν να κάνουν με την άνθηση του CD player και τη κατάκτηση σημαντικού μεριδίου αγοράς, αλλά και με την διεύρυση της γκάμας και τη παροχή λύσεων one stop shop στο χώρο του ποιοτικού ήχου και εικόνας. Ωστόσο, το αντικείμενο του ήχου άρχισε σιγά σιγά να φθίνει και η αγορά που απευθύνονταν τα προϊόντα της Adamco άλλαξε δραματικά. Το 80% περίπου των εξειδικευμένων καταστημάτων, παραδοσιακών πελατών της, αναγκάστηκε να κλείσει υπό τη πίεση της ανάπτυξης των μεγάλων αλυσίδων και της μείωσης περιθωρίων κέρδους.
Βλέποντας εγκαίρως τις δυσκολίες, η Adamco άρχισε να διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα της και το 1997 στράφηκε στα προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Στο τομέα αυτό επένδυσε σημαντικά, απορόφησε μεγάλη τεχνογνωσία από το εξωτερικό και δημιούργησε ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών για παροχή υπηρεσιών γύρω από την εγκατάσταση προηγμένων συστημάτων αυτοματισμού και ελέγχου, κοινώς τα έξυπνα κτήρια. Με στόχο να κρατήσει σταθερό το εμπορικό τμήμα (αντιπροσωπεύει πάνω από 10 εξειδικευμένους κατασκευαστές) και να αναπτύξει το τμήμα των υπηρεσιών, αν και σε αντίξοες συνθήκες αγοράς η Adamco, εκπαίδευσε και πιστοποίησε σημαντικό αριθμό συνεργατών. Με δίκτυο αυτό πέτυχε σημαντική διείσδυση στην αγορά των έξυπνων κτηρίων και συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της. Λόγω της μεγάλης εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας έλαβε μέρος σε πολλά και σημαντικά έργα στην Ελλάδα και τη Κύπρο.
Σήμερα αναγνωρίζεται εκτός των άλλων σαν πρωτοπόρος στο χώρο των τεχνολογιών έξυπνων κτηρίων.